OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



sobota, 21 kwietnia 2012

najnowsze....

Wpadł mi do głowy pomysł na zwiewną spódnicę na gumie ze śmieszną zakładką:)
Próbuje właśnie taką stworzyć...
Nie wiem czy mi się chce to wszystko zszywać:)
ale na manekinie wygląda ładnie:)
być może chwile manekin tak postoi, ja nacieszę oczy a potem grzecznie powyciągam szpilki, poskładam materiał i będę się czuła prawie jak bym taką spódnicę już miała:)
często tak robię:):):) lenistwo:):):)
Oto i ta spódnica razem z najnowszym naszyjnikiem
wzory być może do siebie nie do końca pasują no ale cóż razem musiały dziś wystąpić:)
spódnica: prawie:) HAND MADE BY szWaczka
naszyjnik: HAND MADE BY szWaczka

pozdrawiam
szWaczka

5 komentarzy:

Ligia pisze...

Zszyj, zszyj. :)

szWaczka pisze...

ile ja już ciuchów na manekinie poskładałam...a potem szyć mi się nie chciało:):):)

Fashiondoll.pl pisze...

Cudowna!!! koniecznie ją kochana uszyj!!!!:)
★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
pozdrawiam:*:*:*:*: i zapraszam do mnie!
buzki!!!

Sistu pisze...

Zszywaj, zszywaj leniuszku ;)

Kreatywna Gonia pisze...

Prezentuje się rewelacyjnie:)))pozdrawiam
Gosia