OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



środa, 22 czerwca 2011

MÓJ STYL

dzisiaj troszkę o mnie, o moim stylu.
oto moje stylizacje z tego tygodnia:)
moje ulubione połączenia dwóch kolorów:
zestaw 1 "czarno-sraczkowaty"
buty: F&F TESCO (stare)
torebka: z Tunezji
tunika: Terranova
wdzianko: Reserved
pasek: Terranova
naszyjnik: SH

zestaw 2 "czarno-różowy"
buty: F&F TESCO
tubika: to tak naprawdę spódnica z H&M (stara)
wdzianko bez rękawów:AMISU
torebka: SH
wielki pierścionek: prezent



zestaw 3 "czarno-szary"
sandały: lokalny sklepik
balerinki: Deichmann
getry: no name
top: Terranova
torebka: produkcja własna
naszyjnik szary: HAND MADE BY szWaczka
naszyjnik klucz: HAND MADE BY szWaczka
bransoletka: z Tunezji

zestaw 34"czarno-różowy"
sukienka: SH
torebka: (stara) ulubiony sklep z torebkami
naszyjnik: nie pamiętam
wdzianko: AMISU
zegarek: Stradivarius

 nowy kolorek lakieru:)


a na deser, deser:)
-mus truskawkowy, 
-jogurt naturalny, 
-pokruszone ciasteczka i płatki owsiane




pozdrawiam

szWaczka

Brak komentarzy: