OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 17 czerwca 2011

PRZYBORNIK

dzisiaj zaprezentuje mój torebkowy przybornik
jak wie już nie jeden mój znajomy moja torebka wypełniona jest po brzegi samymi użytecznymi przyborami, które oczywiście są mi potrzebne zawsze, w każdej chwili, do wyboru do koloru- gotowe służyć w każdej nieoczekiwanej sytuacji:)
ostatnio aby nieco uporządkować wnętrze torebki uszyłam taki oto przybornik:
szWaczka
guziol jeszcze nieprzyszyty czeka:)
szWaczka

szWaczka
rozwijamy pomalutku:)
szWaczka

szWaczka

szWaczka
rzut oka na całość
szWaczka
a w środku oczywiście same potrzebne każdej kobiecie rzeczy:
szWaczka
chusteczki:zwykłe, nasączone
kremik do rąk
długopisy, 
perfumy,
szminka,
scyzoryk mini,
łinterfreszki (znaczy się gumy do żucia:] )...
szWaczka
chusteczki też dostały pokrowiec:)
a to najnowszy nabytek:) cudowny, wymarzony przyborniczek do szycia:)
szWaczka

szWaczka

szWaczka

a na koniec najnowsza torebka:) 
dzisiejsza:)
mała kopertówka na wieczór w stylu sportowo-elegancki:)
szWaczka

szWaczka

szWaczka

szWaczka
to tyle.
pozdrawiam

szWaczka

Brak komentarzy: