OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 10 czerwca 2011

MOJE NARZĘDZIE PRACY:)

a oto moja cudowna, czarna, błyszcząca maszyna do szycia:)
szWaczka
od zakupu tej oto maszyny wszystko się zaczęło:)
zaczęłam szyć, przerabiać, tworzyć moje przeróżne twory nie tylko z materiału...
szWaczka
ale zostańmy przy szyciu...

szWaczka

szWaczka
a oto co mi wyszło spod maszynowej igły:)
szWaczka

szWaczka
wiem że niektórym wprawionym "szwaczkom" może się to wydać dziwne że można szyć na takim prostym i starym urządzonku, że szycie na tym to ciągła mordownia i nic skomplikowanego ale....dla mnie to takie zbliżenie się do materiału, to takie naturalne, proste takie pierwotne:) hihihihi
spokojnie nie zwariowałam:) zakochałam się tylko w przepięknej czarnej linii tej maszyny:)
szWaczka
na koniec jeszcze trochę moich tworów na drzewku:)
szWaczka
następne odsłony w kolejnych postach.

pozdrawiam

szWaczka

Brak komentarzy: