OTO MÓJ BLOG O SZYCIU I O ŻYCIU... BO UWIELBIAM ZASZYWAĆ SIĘ TWÓRCZO...



piątek, 24 czerwca 2011

MOJE BROCHY:)

wolne wieczory,noce i poranki spędzam tworząc moje różności.
broszki były moimi tworami numer jeden od zawsze...
od zawsze, odkąd pamiętam tworzyłam brochy:) lubię takie duże, wyraziste, szalone i dziwne:) moje zamiłowanie do robótek ręcznych pochodzi z niezwykłej potrzeby wyglądania "inaczej" :) uwielbiam mieć coś niepowtarzającego coś czego nikt nie ma- no i właśnie tworzenie biżuterii, ciuchów, dodatków i innych  potrzebnych tworów mi to umożliwia. jak stworze coś sama to będzie to wyjątkowe i takie bardzo moje:)
dziś ukończyłam wreszcie manekina- o pięknym imieniu manuś i teraz mogę jako tako zaprezentować te moje twory:)
HAND MADE BY szWaczka
oto moje brochy w grochy i nie tylko:
przód:
tył:
całość:
a to manuś na tle prezentu ślubnego dla koleżanki:) i moja zdobyczna torba:)
zbliżenie:

a to kwiatek:


i moja mucho-kokarda:
na razie to tyle moich tworów.

pozdrawiam

szWaczka

Brak komentarzy: